odwiedź nas na myspace facebook

Wyniki egzaminów zewnętrznych

 

„OSM I i II st. osiąga znakomite wyniki w pracy pionu ogólnokształcącego”
W rozwoju systemu edukacji w Polsce rok 2002 był bardzo ważny. Odbyły się wówczas pierwsze dwa egzaminy zewnętrzne: Sprawdzian po szóstej klasie oraz Egzamin gimnazjalny.
Od tamtej pory diagramy, wykresy, tabelki z liczbami spotykają się w naszej szkole z ogromnym zainteresowaniem nauczycieli, uczniów, rodziców.
Z nieukrywaną satysfakcją stwierdzamy, że tak dobre wyniki z egzaminów zewnętrznych to efekt naszej pracy dydaktycznej i wychowawczej, środowiska rodzinnego naszych uczniów.
Od kilku lat uważnie przyglądamy się wynikom egzaminów zewnętrznych (Sprawdzian po szóstej klasie, Egzamin Gimnazjalny, Egzamin maturalny). Starannie analizujemy dane przekazywane przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną, opracowujemy stosowne raporty.
Nasze umiejętności analizy wyników sprawdzania osiągnięć uczniów wykorzystujemy do poprawy skuteczności dydaktycznej procesu kształcenia i wychowania w naszej szkole.
Stały monitoring efektów kształcenia wyraźnie przekłada się na wysokie wyniki osiągane przez naszych uczniów. Poniżej prezentujemy podstawowe dane z egzaminów z 2010 i 2011 roku.

 

„OSM I i II st. osiąga znakomite wyniki w pracy pionu ogólnokształcącego”

W rozwoju systemu edukacji w Polsce rok 2002 był bardzo ważny. Odbyły się wówczas pierwsze dwa egzaminy zewnętrzne: Sprawdzian po szóstej klasie oraz Egzamin gimnazjalny.

Od tamtej pory diagramy, wykresy, tabelki z liczbami spotykają się w naszej szkole z ogromnym zainteresowaniem nauczycieli, uczniów, rodziców.

Z nieukrywaną satysfakcją stwierdzamy, że tak dobre wyniki z egzaminów zewnętrznych to efekt naszej pracy dydaktycznej i wychowawczej, środowiska rodzinnego naszych uczniów.

Od kilku lat uważnie przyglądamy się wynikom egzaminów zewnętrznych (Sprawdzian po szóstej klasie, Egzamin Gimnazjalny, Egzamin maturalny). Starannie analizujemy dane przekazywane przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną, opracowujemy stosowne raporty.

Nasze umiejętności analizy wyników sprawdzania osiągnięć uczniów wykorzystujemy do poprawy skuteczności dydaktycznej procesu kształcenia i wychowania w naszej szkole.

Stały monitoring efektów kształcenia wyraźnie przekłada się na wysokie wyniki osiągane przez naszych uczniów. Poniżej prezentujemy podstawowe dane z egzaminów z 2010 i 2011 roku.

 

 

 

 

 

Czerwiec 2017
Pn Wt Śr Czw Pt Sb Nd
      1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
pion muzyczny
pion ogólnokształcący



Przydatne linki